Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6973
Title: Управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства на основі системи менеджменту якості
Other Titles: Management by the competitiveness of transport enterprise on the basis of the system of management of quality
Authors: Шаля, Ольга Геннадіївна
Shalya, О. G.
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
система управління
конкурентоспроможність сервісу
додаткове транспортне обслуговування
менеджмент якості
конкурентні переваги
управління конкурентоспроможністю
competitiveness of enterprise
system of management
competitiveness of service
additional transport service
quality management
competitive edges
management by a competitiveness
Issue Date: 2007
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Шаля О. Г. Управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства на основі системи менеджменту якості : дис. ...канд. екон. наук : 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Ольга Геннадіївна Шаля ; наук. керівник Верлока В. С. ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2007. - 199 с. - Бібліогр. : с. 185-199.
Abstract: UA: Шаля О.Г. Управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства на основі системи менеджменту якості. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – “Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)”. Українська державна академія залізничного транспорту, Харків, 2007. Дисертація присвячена питанням управління конкурентоспроможністю підприємства залізничного транспорту на основі системи менеджменту якості. Проаналізовано сучасний стан транспортного ринку в сфері пасажирських перевезень, досліджено структуру управління підприємствами залізничного транспорту. Запропоновано систему управління елементами конкурентоспроможності, в якій визначені напрямки управлінського впливу на процес обслуговування пасажирів. Наведено систему показників оцінки конкурентоспроможності транспортного підприємства та обґрунтовано необхідність їх використання в процесі управління конкурентоспроможністю. Розроблено методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності транспортних підприємств із застосуванням методики «Таємний споживач». Доведено доцільність проведення споживчої оцінки якості транспортного обслуговування, з метою отримання достовірної інформації щодо конкурентоспроможності підприємства. На основі системного аналізу проаналізовано відповідність якості послуг, які надаються пасажирам на вокзалах, їх вимогам. За результатами комплексних оцінок запропоновано оптимізувати структуру управління сервіс-центрами залізничних вокзалів. На основі бенчмаркінгового аналізу запропоновано стратегії диференціації якості послуг для різних сегментів пасажирів транспортного ринку. EN: Shalya О. G. Management by the competitiveness of transport enterprise on the basis of the system of management of quality. – Manuscript. Dissertation on competition of scientific degree of candidate of economic sciences after speciality 08.00.04 – “Economy and management by enterprises after the types of economic activity”. The Ukrainian state academy of railway transport, Kharkov, 2007. Dissertation is devoted to the questions of creation of the system of management by the competitiveness of enterprise of railway transport on the basis of management of quality. The modern transport market condition is analysed in the sphere of passenger transportations, the structure of management by the enterprises of railway transport is explored. The necessity of introduction is led to in the structure of management by the enterprises of the system of quality management. Methodical approach is developed to estimation of competitiveness of transport enterprises with application of method the «Mystery shopper». The necessity of conducting of consumer estimation of quality of transport service led to, with the purpose of receipt of reliable information in relation to a competitiveness and competitive edges of enterprise. On the basis of systems analysis the accordance of quality of services which are got to the passengers on the stations is analysed, to their requirements. As a result of complex estimations it is offered to optimize the structure of management by the service-centers of the railway stations. On the basis of benchmarcing analysis the strategies of differentiation of quality of services are offered for different segments of passengers of transport market.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6973
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis_Shalya.pdf403.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.