Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7018
Назва: Підвищення експлуатаційної надійності локомотивів шляхом впровадження раціональної системи утримування
Інші назви: Improvement of operational reliability of locomotives by Introduction of the rational maintenance system
Автори: Боднар, Євген Борисович
Bodnar, Ye. B.
Ключові слова: система утримування
локомотив
надійність
міжремонтні пробіги
maintenance system
locomotive
reliability
overhaul period
Дата публікації: 2004
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Боднар Є. Б. Підвищення експлуатаційної надійності локомотивів шляхом впровадження раціональної системи утримування : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 - рухомий склад залізниць та тяга поїздів / Євген Борисович Боднар ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2004. - 19 с.
Короткий огляд (реферат): UA: Дисертація присвячена питанням підвищення експлуатаційної надійності локомотивів шляхом впровадження раціональної системи утримування з урахуванням їх технічного стану. У роботі проведений аналіз технічного стану локомотивного парку Укрзалізниці, а також проаналізовано вплив системи утримування на надійність локомотивів. Для визначення раціональних міжремонтних періодів розроблена математична модель і методика вибору системи утримування локомотивів, яка побудована на основі аксіоматичних моделей. Визначення міжремонтних періодів, при яких забезпечуються вимоги по надійності і мінімум витрат коштів на ремонт, проводиться з урахуванням оцінки впливу системи ППР на витрати коштів і надійність локомотива. Для визначення параметрів раціональної системи утримування використано метод планування експерименту Бокса-Уілсона. Розроблена класифікаційна схема устаткування електровоза, яка побудована за принципом структурного розподілу складних систем на частини. На цій основі створена інформаційна система „Надійність”, яка дозволяє автоматизувати збір, обробку і систематизацію статистичної інформації про несправності вузлів локомотивів, проводити їх аналіз і отримувати характеристики надійності вузлів і агрегатів сформованої вибірки залежно від пробігу локомотива. З використанням розробленої методики побудована раціональна система утримування тягового двигуна та електричного устаткування електровоза ДE1 і складений перелік робіт для проведення ТО та ПР в локомотивному депо.
EN: The thesis is devoted to the issue of improvement of operational reliability of locomotives by introduction of the rational maintenance system taking into consideration their technical conditions. In the work an analytical treatment of the technical conditions of the Ukrzaliznytsia locomotive fleet has been performed and the maintenance system effects on the locomotives reliability have been determined. In order to obtain the rational overhaul period values, a mathematical model has been developed and the axiomatic-models-based procedure of choosing the locomotive maintenance system has been elaborated. The determination of overhaul period values, which ensure meeting the reliability requirements and minimizing the repair expenses, was conducted taking into account the evaluation of influence of the planned preventative maintenance system on the related expenses and the locomotive reliability. The Box-Wilson experimental design method has been used in obtaining the rational maintenance system parameters. The classification scheme of electric locomotive equipment built on the principle of structural distribution of complex systems into parts has been developed. On this basis the “Reliability” Information System has been created that allows automating the acquisition, processing and systematization of statistical information on malfunctions of locomotive parts, analyzing these data and obtaining the reliability characteristics for parts and units of the formed sample in dependence on the locomotive mileage. Using the technique developed, the rational maintenance system for tractive engine and electric equipment of the DE1-type electric locomotive has been designed and the list of actions for conducting the maintenance and routine repairs in a locomotive depot has been compiled.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7018
Розташовується у зібраннях:2004

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Bodnar.pdf681.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.