Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7102
Назва: Система забезпечення оптимальних температур охолоджуючої рідини в двигуні внутрішнього згорання
Автори: Гутаревич, Юрій Феодосійович
Матейчик, Василь Петрович
Грицук, Ігор Валерійович
Волков, Володимир Петрович
Каграманян, Артур Олександрович
Комов, Петро Борисович
Комов, Олександр Борисович
Поддубняк, Володимир Йосипович
Сергієнко, Микола Іванович
Краснокутська, Зоя Ігорівна
Ерощенков, Станіслав Аркадійович
Вербовський, Валерій Степанович
Адров, Дмитро Сергійович
Македонська, Любов Олександрівна
Комов, Андрій Петрович
Комов, Євген Олександрович
Ключові слова: двигун внутрішнього згорання
охолодження рідини
екологічна безпека
тепловий акумулятор
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державна служба інтелектуальної власності України
Бібліографічний опис: Пат. № 106525 Україна Система забезпечення оптимальних температур охолоджуючої рідини в двигуні внутрішнього згорання / винахідники : Ю. Ф. Гутаревич, В. П. Матейчик, І. В. Грицук, В. П. Волков, А. О. Каграманян, П. Б. Комов, О. Б. Комов, В. Й. Поддубняк, М. І. Сергієнко, З. І. Краснокутська, С. А. Ерощенков, В. С. Вербовський, Д. С. Адров, Л. О. Македонська, А. П. Комов, Є. О. Комов ; власники : Національний транспортний університет, Харківський національний автомобільно - дорожній університет, Українська державна академія залізничного транспорту, Державний вищий навчальний заклад "Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту" ; заявл. 16.10.2012 ; опубл. 10.09.2014, Бюл. № 17.
Короткий огляд (реферат): Винахід належить до двигунобудування, до систем, що управляють тепловим станом двигуна внутрішнього згорання (ДВЗ), і включає в себе систему забезпечення оптимальних температур охолоджуючої рідини в ДВЗ, при його передпусковому прогріві, під час роботи, а також при непрацюючому ДВЗ, що експлуатується в умовах низьких температур оточуючого середовища, та систему дистанційного автоматизованого контролю (моніторингу) параметрів двигуна. Вона дозволяє шляхом електронного керування ДВЗ і безпосередньо системою забезпечення оптимальних температур охолоджуючої рідини в ДВЗ підвищити ефективність використання палива, істотно поліпшити показники екологічної безпеки ДВЗ та досягти більшої зручності в процесі утилізації теплоти тепловими акумуляторами при забезпеченні передпускового прогріву і прискореного прогріву після пуску ДВЗ. При повному розряджанні теплового акумулятора фазового переходу системи охолодження і зниженні температури теплоносія в системі охолодження забезпечується автоматична подача теплоти від теплового акумулятора фазового переходу відпрацьованих газів, таким чином забезпечується працездатність системи регулювання температури охолоджуючої рідини. Крім цього, для підвищення достовірності та ефективності обробки інформації винахід забезпечує дистанційний автоматизований контроль (моніторинг) і обстеження технічного стану самого ДВЗ із застосуванням інформаційно-телекомунікаційних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7102
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
patent106525.pdf869.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.