Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7132
Назва: Спосіб альтернативного енергозабезпечення вагонів рейкового рухомого складу від фотоелектричної системи
Автори: Бондаренко, В'ячеслав Володимирович
Ключові слова: енергозабезпечення вагонів
електропоїзди
альтернативні джерела енергії
сонячна батарея
ресурсозбереження
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державна служба інтелектуальної власності України
Бібліографічний опис: Пат. № 101017 Україна Спосіб альтернативного енергозабезпечення вагонів рейкового рухомого складу від фотоелектричної системи / винахідник : В. В. Бондаренко ; володілець : Українська державна академія залізничного транспорту ; заявл. 17.09.2010 ; опубл. 25.02.2013, Бюл. № 4.
Короткий огляд (реферат): Винахід стосується галузі залізничного транспорту і може бути використаний у пасажирських та вантажних вагонах, а також у вагонах електропоїздів з метою забезпечення їх альтернативним джерелом електричної енергії. Живлення електричних споживачів вагона здійснюється від фотоелектричної системи, до складу якої входить фотоелектричний модуль (альтернативна назва - сонячна батарея, сонячний модуль, сонячна панель). Він безпосередньо сприймає та перетворює енергію сонячного світла у електричну енергію та розміщується на поверхні кузова вагона, забезпечуючи живлення споживачів постійного струму та заряд акумуляторної батареї через контролер заряду. Живлення споживачів змінного струму здійснюється додатково через інвертор. Фотоелектричний модуль може бути зібраний у секції, бути жорстким (виконаним із монокристалічного або полікристалічного кременю), гнучким і тонкоплівковим (з аморфного кремнію). Запропонований винахід дозволяє забезпечити збереження паливно-енергетичних ресурсів та навколишнього середовища від забруднення за допомогою використання альтернативного фотоелектричного джерела живлення для забезпечення енергією споживачів вагонів та отримати додаткове джерело живлення у вантажних вагонах, які за своєю конструкцією його не мають, для живлення телематичних систем дистанційного моніторингу, бортових системи діагностики та контролю технічного стану, систем автоматичного керування гальмами та ін. для вагонів різних типів на шляху прямування поїзда.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7132
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
patent101017.pdf248.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.