Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7164
Назва: Маркетингова діяльність на залізничному транспорті
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Волохов, Володимир Анатолійович
Дергоусова, Алла Олександрівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Чебанова, Оксана Павлівна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Маркетингова діяльність на залізничному транспорті : навчальний посібник / О. І. Зоріна, В. А. Волохов, А. О. Дергоусова та ін. ; за ред. О. І. Зоріної. - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - 267 с.
Короткий огляд (реферат): В умовах реформування залізничного транспорту важливим напрямом його розвитку є підготовка фахівців, які зможуть орієнтуватися у складових ринку послуг та його кон’юнктури на основі знань базових положень структури надання послуг та проблем, що можуть виникнути в сучасних умовах жорсткої конкуренції, а також враховувати особливості маркетингу транспортних послуг і зокрема промислового підприємства. Навчальний посібник «Маркетингова діяльність на залізничному транспорті» рекомендовано для всіх, хто цікавиться напрямками розвитку маркетингу транспортних послуг та промислового підприємства, зокрема в умовах реформування залізничного транспорту України. Навчальний посібник може бути також рекомендований науковцям, керівникам комерційних служб, відділів маркетингу і збуту, а також усім, чия діяльність пов’язана з управлінням маркетинговою діяльністю підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7164
ISBN: 978-617-654-145-5
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчальний посібник.pdf4.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.