Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7390
Назва: Транспортний маркетинг та логістика. Частина 1
Автори: Альошинський, Євген Семенович
Балака, Євген Іванович
Шульдінер, Юлія Володимирівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Альошинський Є. С. Транспортний маркетинг та логістика : конспект лекцій. Частина 1. "Основи транспортного маркетингу та логістики" / Є. С. Альошинський, Є. І. Балака, Ю. В. Шульдінер. - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - 72 с.
Короткий огляд (реферат): У конспекті розглянуто теоретичні основи транспортного маркетингу та логістики, що застосовуються в організації перевезень на транспорті. Проведено аналіз базових принципів маркетингової та логістичної діяльності на транспорті, а також у галузях виробництва і торгівлі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7390
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf480.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.