Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/782
Назва: Соціальна відповідальність на залізничному транспорті України : щодо оцінки наслідків реформування та механізму забезпечення
Інші назви: Социальная ответственность на железнодорожном транспорте Украины : относительно оценки последствий реформирования и механизма обеспечения
Social responsibility to railway transport of Ukraine : regarding assessment impact of the reform and mechanism
Автори: Компанієць, Вікторія Віталіївна
Компаниец, В. В.
Kompaniets, V. V.
Ключові слова: підприємства залізничного транспорту
реформування
соціальна відповідальність
соціально - економічні
духовно - моральні чинники
заробітна плата
колективний договір
предприятия железнодорожного транспорта
реформирования
социальная ответственность
социально - экономические
духовно - нравственные факторы
заработная плата
коллективный договор
enterprises of railway transport
reform
social responsibility
socio - economic
spiritual and moral factors
wages
collective bargaining agreement
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Компанієць, В. В. Соціальна відповідальність на залізничному транспорті України : щодо оцінки наслідків реформування та механізму забезпечення [Текст] / В. В. Компанієць // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - № 55. - С. 151-161.
Короткий огляд (реферат): UA: Охарактеризовано основні аспекти забезпечення соціальної відповіда льності підприємств залізничного транспорту по відношенню до клієнтів і персоналу в умовах реформування. Встановлено, що рівень соціальної відповідальності керівництва по відношенню до працівників є низьким, що зумовлено як об'єктивними соціально - економічн ими, так і людськими (духовно - моральними) чинниками і передбачає їх системні зміни. RU: Охарактеризованы основные аспекты обеспечения социальной ответственности предприятий железнодорожного транспорта по отношению к клиентам и персоналу в условиях реформирования. Установлено, что уровень социальной ответственности руководства по отношению к работникам является низким, что обусловлено как объективными социально-экономическими, так и человеческими (духовно-нравственными) факторами и предполагает их системное изменение. EN: The article describes the main aspects of the social responsibility of enterprises of railway transport in relation to clients and staff in the conditions of reforming. Systemic changes in the economy and in the industry have a negative impact on the state of social responsibility on the railways. This shortfall manifests itself in state taxes, reducing the quality of customer service (security, price, comfort), the deterioration of social support to workers in the industry and satisfactory quality of their working lives, needs satisfaction. In the future, the situation may worsen as the basic document regulating social obligations between workers and the company - a collective agreement, a draft of which is represented by the management of JSC "Ukrainian Railways", contrary to the principles of social responsibility. Provision of social responsibility of enterprises of railway transport should be based on socio-economic and spiritual-moral principles. The first component provides the financial basis for socially responsible activities. Its development - the control function on the level of the state and industry. The second component provides the human, cultural basis of socially responsible activities. Its development - function change of consciousness of managers and employees through vnutilichnostnuyu work and training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/782
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 55

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kompaniets.pdf568.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.