Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаличева, Наталія Євгеніївна-
dc.contributor.authorКаличева, Н. Е.-
dc.contributor.authorKalicheva, N. E.-
dc.date.accessioned2018-11-28T11:06:30Z-
dc.date.available2018-11-28T11:06:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКаличева, Н. Є. Роль транспорту у забезпеченні ефективності функціонування маркетингово - товарно - логістичної схеми підприємства [Текст] / Н. Є. Каличева // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - № 56. - С. 41-45.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/792-
dc.description.abstractUA: Стаття присвячена питанням взаємодії виробництва, логістики та маркетингу при забезпеченні ефективного розвитку п ідприємства в сучасних умовах господарювання. Досліджено взаємодію всіх складових діяльності підприємства, що дозволяє оптимізувати зв'язок між ними за рахунок тісної співпраці та визначення чітких задач. Розкрито значення транспорту в маркетингово - товарно - логістичній схемі та розглянуто особливості його застосування в залежності від специфіки перевезення. EN: To ensure effective functioning of any enterprise is directly or indirectly based on the effective interaction between production, logistics and marketing components, that is evident in the selection of its market orientation and optimization of logistics processes to ensure its own competitiveness and efficiency The close interaction between logistics and marketing in the delivery of goods to consumers is required to avoid misunderstandings between the two necessary in the process of implementation components, that is evident in the alignment of goals when looking for suppliers; the constant and uninterrupted supply of materials, raw materials and components for the production process, saving; desire as quickly as possible to sell goods with maximum use of rolling stock and the like. The use of modern approaches to the formation of new organizational schemes of work of the enterprise and requires immediate approaches to the activities of all its components: supply, production, marketing, logistics. So, in the process of delivery transport is one of the factors of logistics by the speed of delivery, its safety, reliability, security, and the like.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectэффективностьuk_UA
dc.subjectпроизводствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогистикаuk_UA
dc.subjectвзаимодействиеuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.subjectefficacyuk_UA
dc.subjectmanufacturinguk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.titleРоль транспорту у забезпеченні ефективності функціонування маркетингово - товарно - логістичної схеми підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeРоль транспорта в обеспечении эффективности функционирования маркетингово - товарно - логистической схемы предприятияuk_UA
dc.title.alternativeThe role of transport in ensuring the effective functioning of marketing – commercial - logistics scheme enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 56

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalicheva.pdf368.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.