Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/792
Назва: Роль транспорту у забезпеченні ефективності функціонування маркетингово - товарно - логістичної схеми підприємства
Інші назви: Роль транспорта в обеспечении эффективности функционирования маркетингово - товарно - логистической схемы предприятия
The role of transport in ensuring the effective functioning of marketing – commercial - logistics scheme enterprises
Автори: Каличева, Наталія Євгеніївна
Каличева, Н. Е.
Kalicheva, N. E.
Ключові слова: транспорт
ефективність
виробництво
маркетинг
логістика
взаємодія
система
транспорт
эффективность
производство
маркетинг
логистика
взаимодействие
система
transport
efficacy
manufacturing
marketing
logistics
communication
system
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Каличева, Н. Є. Роль транспорту у забезпеченні ефективності функціонування маркетингово - товарно - логістичної схеми підприємства [Текст] / Н. Є. Каличева // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - № 56. - С. 41-45.
Короткий огляд (реферат): UA: Стаття присвячена питанням взаємодії виробництва, логістики та маркетингу при забезпеченні ефективного розвитку п ідприємства в сучасних умовах господарювання. Досліджено взаємодію всіх складових діяльності підприємства, що дозволяє оптимізувати зв'язок між ними за рахунок тісної співпраці та визначення чітких задач. Розкрито значення транспорту в маркетингово - товарно - логістичній схемі та розглянуто особливості його застосування в залежності від специфіки перевезення. EN: To ensure effective functioning of any enterprise is directly or indirectly based on the effective interaction between production, logistics and marketing components, that is evident in the selection of its market orientation and optimization of logistics processes to ensure its own competitiveness and efficiency The close interaction between logistics and marketing in the delivery of goods to consumers is required to avoid misunderstandings between the two necessary in the process of implementation components, that is evident in the alignment of goals when looking for suppliers; the constant and uninterrupted supply of materials, raw materials and components for the production process, saving; desire as quickly as possible to sell goods with maximum use of rolling stock and the like. The use of modern approaches to the formation of new organizational schemes of work of the enterprise and requires immediate approaches to the activities of all its components: supply, production, marketing, logistics. So, in the process of delivery transport is one of the factors of logistics by the speed of delivery, its safety, reliability, security, and the like.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/792
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 56

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalicheva.pdf368.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.