Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8132
Назва: Вагоноперекидач
Автори: Візняк, Руслан Іванович
Головко, Владислав Федорович
Бондаренко, В'ячеслав Володимирович
Хоменко, Владислав Станіславович
Головко, Тетяна Владиславівна
Ключові слова: вагоноперекидач
тяговий орган
рухомий вал
механізм переміщення
піввагон
Дата публікації: 2009
Видавництво: Міністерство освіти і науки України ; Державний департамент інтелектуальної власності
Бібліографічний опис: Пат. 86988 Україна Вагоноперекидач / винахідники : Р. І. Візняк, В. Ф. Головко, В. В. Бондаренко, В. С. Хоменко, Т. В. Головко ; володілець : Українська державна академія залізничного транспорту ; заявл. 05.03.2007 ; опубл. 10.06.2009, Бюл. № 11.
Короткий огляд (реферат): Вагоноперекидач, який містить принаймні дві пари тягових органів, одна з яких з'єднана з механізмом їх переміщення в вертикальній площині, що виконаний у вигляді рухомого вала з жорстко закріпленими на ньому барабанами, один з яких розташований посередині і зв'язаний з приводом механізму переміщення, що розміщений на підйомному крані, а інші - з обох кінців вала, та рухому траверсу з жорстко закріпленим на ній механізмом переміщення у вертикальній площині, привалкову плиту з можливістю взаємодії з однією боковою стінкою піввагона, яка з'єднана через одну пару тягових органів і блоків з механізмом переміщення у вертикальній площині, напрямні для проходження другої пари тягових органів, що шарнірно закріплені до привалкової плити з обох боків з можливістю їх взаємодії з торцевими стінами піввагона, який відрізняється тим, що рухомий вал механізму переміщення у вертикальній площині виконаний на всю довжину кузова і має систему барабанів, чотири з яких (по два) розміщені з кінців, п'ятий посередині вала, а два останні поміж кінцевими та середнім і з'єднані з третьою додатковою парою тягових органів, які проходять через дугоподібні додаткові напрямні, розташовані навпроти шворневих стійок піввагона з протилежної бокової стіни і закріплені на рамній конструкції для з'єднання з основними колоподібними напрямними торцевих стін з можливістю проходження і закріплення тягових органів до привалкової плити у вузлах з'єднання, що розташовані на рівні центра тяжіння кузова піввагона.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8132
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
patent86988.pdf189.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.