Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8230
Назва: Конкурентна стратегія підприємства. Частина 3
Автори: Дикань, Володимир Леонідович
Маслова, Валентина Олександрівна
Шраменко, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дикань В. Л. Конкурентна стратегія підприємства : конспект лекцій. Частина 3 / В. Л. Дикань, В. О. Маслова, О. В. Шраменко. – Харків : УкрДУЗТ, 2021. – 53 с.
Короткий огляд (реферат): Даний конспект лекцій розкриває основи проведення аналізу конкурентів всередині однієї галузі і формулювання конкурентної стратегії. В ньому розкрито поняття конкурентів, наведено етапи проведення їхнього аналізу, а також подано основи формулювання конкурентних стратегій. Цей конспект може використовуватися при написанні магістерської роботи. Конспект лекцій рекомендується для здобувачів вищої освіти спеціальностей «Економіка», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг» другого освітнього рівня всіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8230
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf773.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.