Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8232
Назва: Конкурентна стратегія підприємства. Частина 4
Автори: Дикань, Володимир Леонідович
Маслова, Валентина Олександрівна
Шраменко, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дикань В. Л. Конкурентна стратегія підприємства : конспект лекцій. Частина 4 / В. Л. Дикань, В. О. Маслова, О. В. Шраменко. – Харків : УкрДУЗТ, 2021. – 54 с.
Короткий огляд (реферат): Цей конспект лекцій розкриває основи проведення аналізу покупців та оцінки ключових факторів успіху. У ньому розкрито питання проведення сегментації споживачів, розглянуто критерії, що визначають характер реакції покупців, а також подано основи формулювання конкурентних стратегій щодо покупців. Водночас виконання поставлених цілей щодо покупців значно полегшується при правильному розумінні фірмою ключових факторів успіху в тій галузі, де вона працює. У цей частині конспекту розкрито сутність ключових факторів, наведено їх класифікацію та особливості використання, методику оцінювання ресурсів фірми з позиції забезпечення ключових факторів успіху та аналізу функціональних можливостей і ресурсів фірми. Конспект лекцій рекомендується для здобувачів вищої освіти спеціальностей «Економіка», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг» другого освітнього рівня всіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8232
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf716.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.