Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8254| Title: | Вагоноперекидач | 
| Authors: | Візняк, Руслан Іванович Головко, Владислав Федорович Бондаренко, В'ячеслав Володимирович Хоменко, Владислав Станіславович Головко, Тетяна Владиславна | 
| Keywords: | вагоноперекидач тяговий орган рухомий вал механізм переміщення піввагон | 
| Issue Date: | 2007 | 
| Publisher: | Міністерство освіти і науки України ; Державний департамент інтелектуальної власності | 
| Citation: | Пат. № 24744 Україна Вагоноперекидач / винахідники : Р. І. Візняк, В. Ф. Головко, В. В. Бондаренко, В. С. Хоменко, Т. В. Головко ; володілець : Українська державна академія залізничного транспорту ; заявл. 19.03.2007 ; опубл. 10.07.2007, Бюл. № 10. | 
| Abstract: | Вагоноперекидач, який містить принаймні дві пари тягових органів, одна з яких з'єднана з механізмом їх переміщення в вертикальній площині, що виконаний у вигляді рухомого вала з жорстко закріпленими на ньому барабанами, один з яких розташований посередині і зв'язаний з приводом механізму переміщення, що розміщений на підйомному крані, а інші - з обох кінців вала, та рухому траверсу з жорстко закріпленим на ній механізмом переміщення у вертикальній площині, привалкову плиту з можливістю взаємодії з однією боковою стінкою піввагона, яка з'єднана через одну пару тягових органів і блоків з механізмом переміщення у вертикальній площині, напрямні для проходження другої пари тягових органів, що шарнірно закріплені до привалкової плити з обох боків з можливістю їх взаємодії з торцевими стінами піввагона, який відрізняється тим, що рухомий вал механізму переміщення у вертикальній площині виконаний на всю довжину кузова і має систему барабанів, чотири з яких (по два) розміщені з кінців, п'ятий посередині вала, а два останні між кінцевими та середнім і з'єднані з третьою додатковою парою тягових органів, які проходять через дугоподібні додаткові напрямні, розташовані навпроти шворневих стійок піввагона з протилежної бокової стіни і закріплені на спеціальній рамній конструкції для з'єднання з основними колоподібними напрямними торцевих стін з можливістю проходження і закріплення тягових органів до привалкової плити у вузлах з'єднання, що розташовані на рівні центра тяжіння кузова піввагона. | 
| URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8254 | 
| Appears in Collections: | 2007 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| patent24744.pdf | 174.27 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
