Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8471
Назва: Стратегія конкуренції. Частина 2
Автори: Дикань, Володимир Леонідович
Шраменко, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2007
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дикань В. Л. Стратегія конкуренції : конспект лекцій. Частина 2 / В. Л. Дикань, О. В. Шраменко. – Харків : УкрДАЗТ, 2007. – 53 с.
Короткий огляд (реферат): Даний конспект лекцій розкриває основи проведення аналізу конкурентів і формулювання конкурентної стратегії. В ньому наведені основні етапи аналізу, а також описані різні підходи до створення і реалізації стратегії. Цей конспект може використовуватися при написанні дипломної роботи. Рекомендується для студентів спеціальності «Економіка підприємства» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8471
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf968.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.