Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8530
Назва: Полімермінеральні композити з регульованими деформативними властивостями для основ залізобетонних транспортних споруд
Інші назви: Polymer-mineral composites with adjustable deformation properties for the foundations of reinforced concrete transport structures
Автори: Звєрєва, Аліна Сергіївна
Zvierieva, Alina S.
Ключові слова: полімермінеральні композити
ґрунтополімерні композити
модуль деформації
основи
polymer-mineral composites
soil-polymer composites
deformation module
foundations
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Звєрєва А. С. Полімермінеральні композити з регульованими деформативними властивостями для основ залізобетонних транспортних споруд : дис. ...канд. техн. наук : 05.23.05 - Будівельні матеріали та вироби ; 19 - Архітектура та будівництво / Аліна Сергіївна Звєрєва ; наук. керівник Мірошниченко С.В. ; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2021. - 246 с. - Бібліогр. : с. 182-193.
Короткий огляд (реферат): UA: Дисертація присвячена отриманню полімермінеральних композитів для основ залізобетонних транспортних споруд з деформативними властивостями, які забезпечать мінімальні напруження в конструкціях. Виконано аналіз матеріалів, придатних для основ залізобетонних транспортних споруд, а саме безбаластного мостового полотна із залізобетонних плит, залізобетонних водопропускних труб. Досліджено напружено-деформований стан конструкції залізобетонної транспортної споруди, встановлено залежності напружень в конструкції від деформативних властивостей її основи, визначено границі модулів деформації, які забезпечать мінімальні напруження і деформації в конструкціях. Розроблено реологічну модель суміші композиту та обґрунтовано реологічні властивості, які забезпечать улаштування однорідної суцільної основи ін’єкційними мето- дами та наливанням. Досліджено залежності модулів деформації та інших фізико-механічних властивостей полімермінеральних композитів від їх складу і технології отримання. Розроблено склад полімермінерального композиту для прокладного шару безбаластного мостового полотна, удосконалено технологію отримання полімерґрунтового композиту для основи залізобетонної водопропускної труби із заданими деформативними властивостями. Результати дослідження впроваджено під час капітального ремонту водопропускної труби, а також у рекомендаціях з підвищення несучої здатності основ і гідроізоляції залізобетонних транспортних споруд та у навчальному процесі. EN: The dissertation is devoted to obtaining polymer-mineral composites for the foundation of reinforced concrete transport structures with deformative properties that will provide minimum stresses in structures. An analysis of materials suitable for the foundations of reinforced concrete transport structures has been carried out, namely ballastless bridge deck made of reinforced concrete slabs, and reinforced concrete culverts. The analysis of the stress-strain state of the structure of a rein- forced concrete transport structure has been carried out, the dependences of the stresses in the structure on the deformative properties of its base have been determined, the boundaries of the deformation modules have been determined, which will ensure the minimum stresses and deformations in the structures. A rheological model of the composition of the composite has been developed and rheological properties have been substantiated, which will ensure the device of a homogeneous solid base by injection methods and filling. The dependences of the deformation modules and other physical and mechanical properties of polymer-mineral composites on their compositions and production technologies have been investigated. The composition of a polymer-mineral composite for the laying layer of the ballastless bridge deck has been developed; the technology of obtaining a polymer-soil composite for the base of a reinforced concrete culvert with specified deformative properties has been improved. The results of the implementation studies have been completed during the overhaul of the culvert, also in the recommendations for increasing the bearing capaity of the foundations and waterproofing of reinforced concrete transport structures and in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8530
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_Zvierieva.pdf732.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.