Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабанін, Олександр Борисович-
dc.contributor.authorБульба, Вадим Ігорович-
dc.contributor.authorBabanin, Aleksandr B.-
dc.contributor.authorBulba, Vadim I.-
dc.date.accessioned2022-01-21T11:17:15Z-
dc.date.available2022-01-21T11:17:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБабанін О. Б. Визначення порушення геометрії профілю бандажа колісних пар локомотивів / О. Б. Бабанін, В. І. Бульба // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту.. - 2014. - Вип. 149. - С. 29-34.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8595-
dc.description.abstractUA: У статті представлені особливості визначення геометричних перекручувань параметрів профілю бандажа колісних пар локомотивів. Представлено метод, що дозволяє визначати зношування елементів бандажа не точковим способом, а за допомогою розрахунку різниці геометричних перерізів залежно від часу їхньої роботи. Для виділення цих перерізів пропонується апроксимація поліномами нелінійні геометричні ділянки, площі яких надалі підсумуються й рівняються між собою. Збільшення різниці порівняння залежно від ступеня зношування поверхні круга катання дозволяє оцінювати технічний стан колісних пар і, як наслідок, прогнозувати обточувань бандажа при проведенні технічних обслуговувань і ремонтів.uk_UA
dc.description.abstractEN: In clause features of definition of geometrical distortions of parameters of a structure of a bandage of wheel pairs locomotives are presented. The method is presented, allowing to determine deterioration of elements of a bandage not in the dot way, and by means of calculation of a difference of geometrical sections depending on time of their work. With this purpose the structure of a bandage is broken into some sites. Researches for a new bandage and a bandage which has deterioration on a circle of driving in these sites are carried out. For definition of these sections their approximation by sedate polynoms is offered. By means of integration the areas of nonlinear geometrical sites which in the further are summarized and compared among themselves are determined. The difference of the areas on each site is determined. The increase in a difference of comparison depending on a degree of deterioration of a surface of a circle of driving allows to estimate a technical condition of wheel pairs and as consequence, to predict quantity of turnings of a bandage at carrying out of maintenance service and repairs.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectапроксимаціяuk_UA
dc.subjectколісна параuk_UA
dc.subjectбандажuk_UA
dc.subjectпрофільuk_UA
dc.subjectрівнянняuk_UA
dc.subjectпараметрuk_UA
dc.subjectобточуванняuk_UA
dc.subjectексплуатаціяuk_UA
dc.subjectремонтuk_UA
dc.subjectapproximationuk_UA
dc.subjectwheel pairuk_UA
dc.subjectbandageuk_UA
dc.subjectstructureuk_UA
dc.subjectthe equationuk_UA
dc.subjectparameteruk_UA
dc.subjectturninguk_UA
dc.subjectoperationuk_UA
dc.subjectrepairuk_UA
dc.titleВизначення порушення геометрії профілю бандажа колісних пар локомотивівuk_UA
dc.title.alternativeDefinition of infringement of geometry of a structure of a bandage of wheel pairs locomotivesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 149

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babanin.pdf428.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.