Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8598
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТартаковський, Едуард Давидович-
dc.contributor.authorЖалкін, Олексій Денисович-
dc.contributor.authorTartakovskiy, E. D.-
dc.contributor.authorZhalkin, O. D.-
dc.date.accessioned2022-01-21T12:21:32Z-
dc.date.available2022-01-21T12:21:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТартаковський Е. Д. Гібридна силова установка ТРС залізниць з гідропередачею / Е. Д. Тартаковський, О. Д. Жалкін // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 149. - С. 50-55.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8598-
dc.description.abstractUA: В статті розглянуто особливості режимів експлуатації тягового рухомого складу (ТРС) залізниць, який обладнано гідропередачею потужності (маневрові тепловози, дизельпоїзди, рейкові автобуси). Не зважаючи на ряд переваг гідропередачі в порівнянні з електричною передачею потужності, силова дизель-гідравлічна установка має такі самі недоліки при експлуатації – значна частина часу роботи на неекономічних та неекологічних режимах. З ціллю скорочення таких режимів роботи ТРС, запропонована гібридна (комплексна) силова установка (ГСУ) у вигляді гідроакумулятора енергії.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article considers the features of rolling stock operating modes, which equipped with hydraulic transmission (shunting locomotives, diesel trains and rail buses). Despite the many advantages of hydraulic transmission compared with the electric power transmission dieselhydraulic power system has the same shortcomings during operations - a significant portion of operating time on inefficient and non-environmental conditions. In order to reduce such operation modes of rolling stock, proposed a hybrid (integrated) power plant in the form of hydraulic energy accumulator.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectтепловозuk_UA
dc.subjectдизель-поїздuk_UA
dc.subjectгідропередачаuk_UA
dc.subjectгідротрансформаторuk_UA
dc.subjectдизельuk_UA
dc.subjectпаливоuk_UA
dc.subjectоливаuk_UA
dc.subjectвідпрацьовані газиuk_UA
dc.subjectгідроакумуляторuk_UA
dc.subjectdiesel locomotiveuk_UA
dc.subjectdiesel trainuk_UA
dc.subjecthydraulic transmissionuk_UA
dc.subjecttorque converteruk_UA
dc.subjectdieseluk_UA
dc.subjectfueluk_UA
dc.subjectdiesel engine oiluk_UA
dc.subjectexhaust gasesuk_UA
dc.subjecthydraulic accumulatoruk_UA
dc.titleГібридна силова установка ТРС залізниць з гідропередачеюuk_UA
dc.title.alternativeHybrid power-plant for railway transport with a hydraulic transmissionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 149

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tartakovskiy.pdf416.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.