Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСитнік, Борис Тимфійович-
dc.contributor.authorБриксін, Володимир Олександрович-
dc.contributor.authorДавидов, Ілля Валерійович-
dc.contributor.authorSitnik, В. Т.-
dc.contributor.authorBriksin, V. O.-
dc.contributor.authorDavydov, I. V.-
dc.date.accessioned2022-04-02T15:11:10Z-
dc.date.available2022-04-02T15:11:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСитнік Б. Т. Моделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами проїзду / Б. Т. Ситнік, В. О. Бриксін, І. В. Давидов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2022. - Т. 27. № 1. - С. 3-18.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8667-
dc.description.abstractUA: Надано аналіз існуючих способів формування сигналів керування швидкістю поїзда з тяговими двигунами постійного або змінного струму, запропоновано структурну схему моделі електропередачі поїзда та її окремих блоків, наведено спрощену структурну схему моделі системи управління електропередачею постійного струму за заданим поточним графіком руху, запропоновано настройку системи керування швидкістю корегувати на підставі критерію гарантованого ступеня стійкості (КГСС) для забезпечення якості динамічних характеристик у перехідних режимах, сформульовано основні вимоги до моделі адаптивної системи автоматичного керування поїздом з нечітким завданням швидкості руху і її автоматичною корекцією на ділянках проїзду.uk_UA
dc.description.abstractEN: An analysis of the existing methods for generating train speed control signals with direct or alternating current traction motors is presented, a block diagram of the train power transmission model and its individual blocks is proposed, a simplified block diagram of the DC power transmission control system model according to a given current traffic schedule is proposed, customization is proposed speed control systems to be corrected on the basis of based on the criterion of guaranteed degree of stability (CGSS) to ensure the quality of dynamic characteristics in transient modes, the main requirements of the model of an adaptive automatic train control system with a fuzzy task of speed and its automatic correction on the passage sections are formulated.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectадаптивна системаuk_UA
dc.subjectграфік рухуuk_UA
dc.subjectвисокошвидкісний поїздuk_UA
dc.subjectадаптивна корекція швидкостіuk_UA
dc.subjectфактичні параметри проїздуuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectadaptive systemuk_UA
dc.subjectscheduleuk_UA
dc.subjecthighspeed trainuk_UA
dc.subjectadaptive speed correctionuk_UA
dc.subjectactual tracking parametersuk_UA
dc.titleМоделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами проїздуuk_UA
dc.title.alternativeModels and methods for creating systems for implementing schedules of high-speed trains with adaptive speed correction according to actual traveluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 27 № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sitnik.pdf936.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.