Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8667
Назва: Моделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами проїзду
Інші назви: Models and methods for creating systems for implementing schedules of high-speed trains with adaptive speed correction according to actual travel
Автори: Ситнік, Борис Тимфійович
Бриксін, Володимир Олександрович
Давидов, Ілля Валерійович
Sitnik, В. Т.
Briksin, V. O.
Davydov, I. V.
Ключові слова: модель
адаптивна система
графік руху
високошвидкісний поїзд
адаптивна корекція швидкості
фактичні параметри проїзду
model
adaptive system
schedule
highspeed train
adaptive speed correction
actual tracking parameters
Дата публікації: 2022
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ситнік Б. Т. Моделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами проїзду / Б. Т. Ситнік, В. О. Бриксін, І. В. Давидов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2022. - Т. 27. № 1. - С. 3-18.
Короткий огляд (реферат): UA: Надано аналіз існуючих способів формування сигналів керування швидкістю поїзда з тяговими двигунами постійного або змінного струму, запропоновано структурну схему моделі електропередачі поїзда та її окремих блоків, наведено спрощену структурну схему моделі системи управління електропередачею постійного струму за заданим поточним графіком руху, запропоновано настройку системи керування швидкістю корегувати на підставі критерію гарантованого ступеня стійкості (КГСС) для забезпечення якості динамічних характеристик у перехідних режимах, сформульовано основні вимоги до моделі адаптивної системи автоматичного керування поїздом з нечітким завданням швидкості руху і її автоматичною корекцією на ділянках проїзду.
EN: An analysis of the existing methods for generating train speed control signals with direct or alternating current traction motors is presented, a block diagram of the train power transmission model and its individual blocks is proposed, a simplified block diagram of the DC power transmission control system model according to a given current traffic schedule is proposed, customization is proposed speed control systems to be corrected on the basis of based on the criterion of guaranteed degree of stability (CGSS) to ensure the quality of dynamic characteristics in transient modes, the main requirements of the model of an adaptive automatic train control system with a fuzzy task of speed and its automatic correction on the passage sections are formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8667
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:Т. 27 № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sitnik.pdf936.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.