Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалабухін, Юрій Євгенович-
dc.contributor.authorТкаченко, Д. Ю.-
dc.contributor.authorKalabukhin, Yu. E.-
dc.contributor.authorTkachenko, D. Yu.-
dc.date.accessioned2022-04-06T07:50:33Z-
dc.date.available2022-04-06T07:50:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКалабухін, Ю. Є. Управління прибутком торгівельних підприємств / Ю. Є. Калабухін, Д. Ю. Ткаченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2014. – № 46. – С. 274-277.uk_UA
dc.identifier.issn2075 - 4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8763-
dc.description.abstractUA: У статті розглянуто підходи до управління прибутком торгівельних підприємств у сучасних умовах господарювання, визначено його головну мету та запропоновано стратегічний підхід до процесу управління прибутком торгівельних підприємств. Визначено, що головною метою управління прибутком є визначення шляхів найбільш ефективного його формування та оптимального розподілу, що спрямовані на забезпечення розвитку діяльності підприємства та зростання його ринкової вартості. EN: The article describes the approaches to the management of profit commercial enterprises in the current economic conditions, defined its main objective and the strategic approach to the management process profit commercial enterprises. The main purpose of management of the profit is to identify ways for the most effective formation and optimal allocation, aimed at development of enterprise activity and the growth of its market value. In modern conditions of management management trading profit of enterprises is of strategic importance. Development of management strategies profit provides nine stages. Achieve sustainable results of economic activity of trade enterprises is based on the use of a strategic approach to managing their profit, which consists of nine stages: from defining a target size of profit before the adoption of the strategic plan to achieve the target size of profit and control its implementation.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectторгівельне підприємствоuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectуправління прибуткомuk_UA
dc.subjectстратегічний підхідuk_UA
dc.subjectcommercial enterpriseuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectprofit managementuk_UA
dc.subjectthe strategic approachuk_UA
dc.titleУправління прибутком торгівельних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeProfit management trading enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 46

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalabukhin.pdf380.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.