Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8763
Назва: Управління прибутком торгівельних підприємств
Інші назви: Profit management trading enterprises
Автори: Калабухін, Юрій Євгенович
Ткаченко, Д. Ю.
Kalabukhin, Yu. E.
Tkachenko, D. Yu.
Ключові слова: торгівельне підприємство
прибуток
управління прибутком
стратегічний підхід
commercial enterprise
profit
profit management
the strategic approach
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Калабухін, Ю. Є. Управління прибутком торгівельних підприємств / Ю. Є. Калабухін, Д. Ю. Ткаченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2014. – № 46. – С. 274-277.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглянуто підходи до управління прибутком торгівельних підприємств у сучасних умовах господарювання, визначено його головну мету та запропоновано стратегічний підхід до процесу управління прибутком торгівельних підприємств. Визначено, що головною метою управління прибутком є визначення шляхів найбільш ефективного його формування та оптимального розподілу, що спрямовані на забезпечення розвитку діяльності підприємства та зростання його ринкової вартості. EN: The article describes the approaches to the management of profit commercial enterprises in the current economic conditions, defined its main objective and the strategic approach to the management process profit commercial enterprises. The main purpose of management of the profit is to identify ways for the most effective formation and optimal allocation, aimed at development of enterprise activity and the growth of its market value. In modern conditions of management management trading profit of enterprises is of strategic importance. Development of management strategies profit provides nine stages. Achieve sustainable results of economic activity of trade enterprises is based on the use of a strategic approach to managing their profit, which consists of nine stages: from defining a target size of profit before the adoption of the strategic plan to achieve the target size of profit and control its implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8763
ISSN: 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 46

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalabukhin.pdf380.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.