Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8769
Title: Теоретичні положення забезпечення інвестиційного розвитку локомотивного господарства на основі вартості життєвого циклу
Other Titles: Theoretical provision for investment development locomotive economy based on life cycle cost
Authors: Ткаченко, Вікторія Вікторівна
Tkachenko, V. V.
Keywords: інвестиції
локомотивне господарство
тяговий рухомий склад
оновлення
вартість життєвого циклу
investment
locomotive economy
traction rolling stock
upgrading
life cycle costs
Issue Date: 2014
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Ткаченко, В. В. Теоретичні положення забезпечення інвестиційного розвитку локомотивного господарства на основі вартості життєвого циклу / В. В. Ткаченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2014. – № 46. – С. 329-334.
Abstract: UA: Проаналізовано проблеми, що виникають у зв’язку із реалізацією програми оновлення тягового рухомого складу локомотивного господарства залізниць України. Розглянуто теоретичні положення оновлення тягового рухомого складу на основі вартості життєвого циклу. Визначено, що використання економічного показника вартість життєвого циклу як одного з основних критеріїв при оцінках і ухваленні рішень інвестиційного характеру на довгостроковий період потребує адаптації до особливостей експлуатаційної роботи тягового рухомого складу залізниць України. Визначено, що запропонований науково-прикладний підхід слід покласти в основу техніко-економічних досліджень альтернативних варіантів інвестиційних рішень розвитку локомотивного господарства залізниць України.
EN: The problems associated with the implementation of the program of renovation of locomotives locomotive economy Ukrainian railways. We consider the theoretical position updates of locomotives based on life-cycle cost. Determined that the use of economic indicators lifecycle cost as one of the main criteria for the evaluation and decision-making of investment character in the long term requires adaptation to the characteristics of the operational work of locomotives railways of Ukraine. Determined that the proposed scientific and applied approach should form the basis of feasibility studies alternative investment solutions development locomotive economy Ukrainian railways.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8769
ISSN: 2075-4892(print); 2413-4892(online)
Appears in Collections:№ 46

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko.pdf421.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.