Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8825
Title: Дослідження взаємозв’язку та функцій маркетингу і логістики в діяльності підприємств
Other Titles: Исследование взаимосвязи и функций маркетинга с логистикой в деятельности предприятий
Relationship and functions of marketing and logistics in the enterprise
Authors: Кузьменко, Анна Вячеславівна
Кузьменко, А. В.
Kuzmenko, A. V.
Keywords: маркетинг
логістика
підприємство
товар
виробництво
система логістики
система маркетингу
маркетинг
логистика
предприятие
товар
производство
система логистики
система маркетинга.
Issue Date: 2013
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Кузьменко, А. В. Дослідження взаємозв’язку та функцій маркетингу і логістики в діяльності підприємств [Текст] / А. В. Кузьменко // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2013. – № 44. – С. 162-165.
Abstract: UA: У даній статті досліджено взаємозв’язок маркетингу та логістики в діяльності вітчизняних підприємств з позицій поєднання інтересів виробників і споживачів. Окремо досліджено основні положення концепцій маркетингу та логістики. Визначено та проведено аналогію між основними аспектами маркетингу та правилами логістики. Сформовано схему, в якій розкрито та проаналізовано функціональний взаємозв’язок маркетингу та логістики. RU: В данной статье исследованана взаимосвязь маркетинга и логистики в деятельности отечественных предприятий с учетом интересов производителей и потребителей. Отдельно исследованы основные положения концепций маркетинга и логистики. Определена и проведена аналогия между основными вопросами маркетинга и правилами логистики. Предложена схема, на которой, раскрыто и проанализировано функциональную взаимосвязь маркетинга и логистики. EN: Logistic structure of the company working closely with many functional departments : financial services , planning and production control. But the most significant relationship in the logistics of marketing. Over the goals and objectives of logistics and marketing, in fact, are part of a single process - customer satisfaction. So, in this article the relationship marketing and logistics in the enterprise from the point of convergence of interests of producers and consumers. Determined and made an analogy between the basic rules and marketing logistics. The scheme , which , considering the opinion of experts , reviewed , analyzed as separate and joint marketing and logistics functions , taking into account the interests of one or other direction.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8825
ISSN: 2075 - 4892
Appears in Collections:№ 44

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuzmenko.pdf445.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.