Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаркова, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorМаркова, И. В.-
dc.contributor.authorMarkovа, I. V.-
dc.date.accessioned2022-04-15T08:13:43Z-
dc.date.available2022-04-15T08:13:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМаркова, І. В. Визначення ризиків державно-приватного партнерства на залізничному транспорті та з’ясування ступені відповідальності сторін у разі їх виникнення [Текст] / І. В. Маркова // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2013. – № 43. – С. 53-57.uk_UA
dc.identifier.issn№ 2075 - 4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8841-
dc.description.abstractUA: У статті визначено ризики учасників державно-приватного партнерства на залізничному транспорті залежно від функцій, якими наділятимуться держава та приватні структури у сфері залізничних перевезень. Сутність системного підходу з оцінки ризиків полягає в тому, що реалізація проектів державно-приватного партнерства на залізничному транспорті підвладна трьом основним типам ризиків: проектним, систематичним і форс-мажорним. RU: В статье определены риски участников государственно-частного партнерства на железнодорожном транспорте в зависимости от функций, которыми будут наделяться государство и частные структуры в сфере железнодорожных перевозок. Сущность системного похода к оценке рисков заключается в том, что реализация проектов государственно-частного партнерства на железнодорожном транспорте подвластна трем основным типам рисков: проектным, систематическим и форс-мажорным. EN: The paper defines' risks of public-private partnership in railway transport, depending on the functions that will be vested with the state and private structures in the field of railway transportation. The essence of systemic campaign to risk assessment is that the implementation of public-private partnership in railway transport is subject to three main types of risks: design, systematic and force majeure. Risk allocation on the basis of the functions of the state and private structures of railway transport and infrastructure maintenance, operating within the boundaries of public-private partnerships, cause the further development of socially significant passenger traffic, freight traffic, increasing its own fleet of cars, upgrading of infrastructure, creation of conditions for use own mainline locomotives, the development of competition in rail transport.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectфункції державноприватного партнерстваuk_UA
dc.subjectризики державно-приватного партнерстваuk_UA
dc.subjectреформуванняuk_UA
dc.subjectгосударственно-частное партнерствоuk_UA
dc.subjectжелезнодорожный транспортuk_UA
dc.subjectфункции государственно-частного партнерстваuk_UA
dc.subjectриски государственно-частного партнерстваuk_UA
dc.subjectреформированиеuk_UA
dc.subjectpublic-private partnershipuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectfunctions of public-private partnershipsuk_UA
dc.subjectrisks of public-private partnershipuk_UA
dc.subjectreformationuk_UA
dc.titleВизначення ризиків державно-приватного партнерства на залізничному транспорті та з’ясування ступені відповідальності сторін у разі їх виникненняuk_UA
dc.title.alternativeОпределение рисков государственно-частного партнерства на железнодорожном транспорте и выяснения степени ответственности сторон при их возникновенияuk_UA
dc.title.alternativeDefinition of risk public-private partnership for rail transport and determine the degree of responsibility of the parties which may ariseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Markovа.pdf461.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.