Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8841
Назва: Визначення ризиків державно-приватного партнерства на залізничному транспорті та з’ясування ступені відповідальності сторін у разі їх виникнення
Інші назви: Определение рисков государственно-частного партнерства на железнодорожном транспорте и выяснения степени ответственности сторон при их возникновения
Definition of risk public-private partnership for rail transport and determine the degree of responsibility of the parties which may arise
Автори: Маркова, Інна Володимирівна
Маркова, И. В.
Markovа, I. V.
Ключові слова: державно-приватне партнерство
залізничний транспорт
функції державноприватного партнерства
ризики державно-приватного партнерства
реформування
государственно-частное партнерство
железнодорожный транспорт
функции государственно-частного партнерства
риски государственно-частного партнерства
реформирование
public-private partnership
railway transport
functions of public-private partnerships
risks of public-private partnership
reformation
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Маркова, І. В. Визначення ризиків державно-приватного партнерства на залізничному транспорті та з’ясування ступені відповідальності сторін у разі їх виникнення [Текст] / І. В. Маркова // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2013. – № 43. – С. 53-57.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті визначено ризики учасників державно-приватного партнерства на залізничному транспорті залежно від функцій, якими наділятимуться держава та приватні структури у сфері залізничних перевезень. Сутність системного підходу з оцінки ризиків полягає в тому, що реалізація проектів державно-приватного партнерства на залізничному транспорті підвладна трьом основним типам ризиків: проектним, систематичним і форс-мажорним. RU: В статье определены риски участников государственно-частного партнерства на железнодорожном транспорте в зависимости от функций, которыми будут наделяться государство и частные структуры в сфере железнодорожных перевозок. Сущность системного похода к оценке рисков заключается в том, что реализация проектов государственно-частного партнерства на железнодорожном транспорте подвластна трем основным типам рисков: проектным, систематическим и форс-мажорным. EN: The paper defines' risks of public-private partnership in railway transport, depending on the functions that will be vested with the state and private structures in the field of railway transportation. The essence of systemic campaign to risk assessment is that the implementation of public-private partnership in railway transport is subject to three main types of risks: design, systematic and force majeure. Risk allocation on the basis of the functions of the state and private structures of railway transport and infrastructure maintenance, operating within the boundaries of public-private partnerships, cause the further development of socially significant passenger traffic, freight traffic, increasing its own fleet of cars, upgrading of infrastructure, creation of conditions for use own mainline locomotives, the development of competition in rail transport.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8841
ISSN: № 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 43

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Markovа.pdf461.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.