Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8853
Назва: Системний підхід до методології управління організаційними знаннями підприємства
Інші назви: Systematic approach of methodology organizational knowledge management
Автори: Чебанова, Наталія Володимирівна
Чала, Оксана Вікторівна
Chebanovа, N. V.
Chala, О. V.
Ключові слова: управління знаннями
інтелектуальний капітал
організаційні знання
процеси
суб’єкт управління
об’єкт управління
knowledge management
intellectual capital
organizational knowledge
processes
entity management
facility management
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Чебанова, Н. В. Системний підхід до методології управління організаційними знаннями підприємства / Н. В. Чебанова, О. В. Чала // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2013. – № 43. – С. 218-223.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті досліджується проблема управління організаційними знаннями з урахуванням обмежень, що задаються організаційним, людським та клієнтським капіталом підприємства. Уточнено перелік функцій управління знаннями та умови їх використання на підприємствах залізничного транспорту. Визначено характеристики ключових елементів процесу управління з позицій інтеграції складових інтелектуального капіталу. Набув подальшого розвитку системний підхід до методології управління організаційними знаннями підприємства.
EN: The list of knowledge management functions was expanded in terms of the use of implicit knowledge and specified conditions of use of functions management in the business of railway transport based on unique partitioned knowledge, experience of employees, and obstacles in the direct transfer of experience and knowledge. Key components of the process of organizational knowledge management (objectives, inputs, outputs, the algorithm actions) was identified from the standpoint of integration of the components of intellectual capital and the differences in the use of explicit and tacit knowledge . A systematic approach to enterprise organizational knowledge management methodology was enhanced: determining relationships between components of the knowledge management methodology and subject, object and process management based on constraints set organizational , human and customer capital company; sound supplementing functions of knowledge management function transferring tacit knowledge , distinguish key elements of the process of knowledge management in terms of reorganization of knowledge in components of intellectual capital constraints in determining organizational, and human aspects of the client.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8853
ISSN: 2075-4892(print); 2413-4892(online)
Розташовується у зібраннях:№ 43

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chebanovа.pdf572.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.