Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКірдіна, Олена Григорівна-
dc.contributor.authorKirdina, Е.G.-
dc.date.accessioned2022-04-27T16:31:47Z-
dc.date.available2022-04-27T16:31:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКірдіна, О. Г. Якість послуг як фактор конкурентоспроможності залізничної компанії / О. Г. Кірдіна // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2012. – № 40. – C. 163-165.uk_UA
dc.identifier.issn2075 - 4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8944-
dc.description.abstractUA: Означено основні вимоги споживачів транспортних послуг. Визначено послідовність формування механізму підвищення якості транспортних послуг. RU: Отмечены основные требования потребителей транспортных услуг. Определена последовательность формирования механизма повышения качества транспортных услуг. EN: Marked the basic requirements of users of transport services. Marked the sequence of forming of mechanism of upgrading the transport services.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectтранспортна послугаuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectтранспортная услугаuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjecttransport serviceuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.titleЯкість послуг як фактор конкурентоспроможності залізничної компаніїuk_UA
dc.titleQuality of services how the factor of competitiveness of railway company-
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 40

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kirdina.pdf430.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.