Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8944
Назва: Якість послуг як фактор конкурентоспроможності залізничної компанії
Quality of services how the factor of competitiveness of railway company
Автори: Кірдіна, Олена Григорівна
Kirdina, Е.G.
Ключові слова: транспортна послуга
якість
транспортная услуга
качество
transport service
quality
Дата публікації: 2012
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Кірдіна, О. Г. Якість послуг як фактор конкурентоспроможності залізничної компанії / О. Г. Кірдіна // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2012. – № 40. – C. 163-165.
Короткий огляд (реферат): UA: Означено основні вимоги споживачів транспортних послуг. Визначено послідовність формування механізму підвищення якості транспортних послуг. RU: Отмечены основные требования потребителей транспортных услуг. Определена последовательность формирования механизма повышения качества транспортных услуг. EN: Marked the basic requirements of users of transport services. Marked the sequence of forming of mechanism of upgrading the transport services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8944
ISSN: 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 40

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kirdina.pdf430.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.