Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8944
Title: Якість послуг як фактор конкурентоспроможності залізничної компанії
Quality of services how the factor of competitiveness of railway company
Authors: Кірдіна, Олена Григорівна
Kirdina, Е.G.
Keywords: транспортна послуга
якість
транспортная услуга
качество
transport service
quality
Issue Date: 2012
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Кірдіна, О. Г. Якість послуг як фактор конкурентоспроможності залізничної компанії / О. Г. Кірдіна // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2012. – № 40. – C. 163-165.
Abstract: UA: Означено основні вимоги споживачів транспортних послуг. Визначено послідовність формування механізму підвищення якості транспортних послуг. RU: Отмечены основные требования потребителей транспортных услуг. Определена последовательность формирования механизма повышения качества транспортных услуг. EN: Marked the basic requirements of users of transport services. Marked the sequence of forming of mechanism of upgrading the transport services.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8944
ISSN: 2075 - 4892
Appears in Collections:№ 40

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kirdina.pdf430.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.