Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9029
Назва: Підвищення ролі маркетингу на залізничному транспорті України в умовах реформування галузі
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Наумова, Олена Едуардівна
Антонова, Олександра Ігорівна
Дата публікації: 2012
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зоріна, О. І. Підвищення ролі маркетингу на залізничному транспорті України в умовах реформування галузі / О. І. Зоріна, О. Е. Наумова, О. І. Антонова // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами восьмої наук.-практ. міжнар. конф. «Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної транспортної системи України» (5 - 8 червня 2012 р. м. Харків). – 2012. – № 38. – C. 52.
Короткий огляд (реферат): Економічні реформи в Україні, в основі яких лежить трансформація адміністративнокомандної системи в ринкову, пред'являють нові вимоги до залізничного транспорту з метою зміцнення його конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9029
ISSN: 2075-4892(print); 2413-4892(online)
Розташовується у зібраннях:№ 38

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf280.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.