Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9169
Title: Удосконалення несучих конструкцій вантажних вагонів шляхом використання наповнювачів в їх складових
Other Titles: Усовершенствование несущих конструкций грузовых вагонов путем использования наполнителей в их составляющих
Improvements for the bearing structure of a freight car through application of filler in its components
Authors: Рибін, Андрій Вікторович
Рыбин, А. В.
Rybin, A. V.
Keywords: транспортна механіка
залізничний транспорт
рухомий склад залізниць
вагони
несуча конструкція
навантаженість конструкції
транспортная механика
железнодорожный транспорт
подвижной состав железных дорог
вагоны
несущая конструкция
нагруженность конструкции
transport mechanics
flat cars
bearing structure
structural loading
strength
shunting impact
Issue Date: 2021
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Рибін, А. В. Удосконалення несучих конструкцій вантажних вагонів шляхом використання наповнювачів в їх складових : автореф. дис. ...канд. техн. наук : 05.22.07 – рухомий склад залізниць та тяга поїздів / Андрій Вікторович Рибін ; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2021. - 23 с.
Abstract: UA: Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуального наукового завдання для залізничного транспорту – удосконаленню несучих конструкцій вантажних вагонів шляхом використання наповнювачів в їх складових. Для зменшення динамічної навантаженості несучих конструкцій вантажних вагонів запропоновано використання замкнених профілів хребтових балок, заповнених наповнювачем. Результати розрахунків динамічної навантаженості та міцності несучих конструкцій основних типів вантажних вагонів підтвердили доцільність запропонованого удосконалення. Також в роботі наведено результати теоретичного обґрунтування створення концепту несучої конструкції напіввагона з випуклими стінами. Встановлено, що така конфігурація бокових стін дозволяє підвищити корисний об’єм кузова на 8% у порівнянні з вагоном-прототипом. Проведено експериментальне дослідження міцності пустотілих стрижнів замкненого перерізу, а також з наповнювачем. Здійснено техніко-економічне обґрунтування запропонованих рішень щодо удосконалень несучих конструкцій основних типів вантажних вагонів. Отримані результати розрахунків підтвердили доцільність прийнятих рішень. RU: Диссертация посвящена решению актуального научного задания для железнодорожного транспорта – усовершенствованию несущих конструкций грузовых вагонов путем использования наполнителей в их составляющих. Для уменьшения динамической нагруженности несущих конструкций грузовых вагонов предложено использование замкнутых профилей хребтовых балок, заполненных наполнителем. Результаты расчетов динамической нагруженности и прочности несущих конструкций основных типов грузовых вагонов подтвердили целесообразность предложенного усовершенствования. Также в работе приведены результаты теоретического обоснования создания концепта несущей конструкции полувагона с выпуклыми стенами. Установлено, что такая конфигурация боковых стен позволяет повысить полезный объем кузова на 8% по сравнению с вагоном-прототипом. Проведено экспериментальное исследование прочности пустотелых стержней замкнутого сечения, а также с наполнителем. Осуществлено технико-экономическое обоснование предложенных решений по усовершенствованию несущих конструкций основных типов грузовых вагонов. Полученные результаты расчетов подтвердили целесообразность принятых решений. EN: The thesis is devoted to the solution of the urgent scientific problem for railway transport, i.e. how to improve the bearing structure of a freight car by applying filler in its components. The study proposes the application of filler for the closed profiles of the center sill in order to decrease the dynamic loading on the bearing structure of a freight car. The calculation was made for main types of freight cars and included elastic, viscous, and elastic-viscous fillers. The results of calculation demonstrated that the application of viscous or elastic-viscous fillers is the most efficient technological solution regarding lower dynamic loading and better performance of a freight car. With viscous filler applied the maximum accelerations to the bearing structure of an open car were 36.8 m/s2 . This value is 4% lower than that obtained for the bearing structure without filler. The research also deals with the computer modeling of the dynamic loading on an open car with filler in the bearing structure. The calculation was made with the finite element method in SolidWorks. It was found that the maximum accelerations were concentrated in the middle part of the open car frame; they were about 38 m/s2. The models of dynamic loading on an open car with filler in the bearing structure were verified.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9169
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_rybin.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.