Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9192
Назва: Комплексне сервісне обслуговування пасажирів як напрям підвищення якості транспортних послуг
Інші назви: Complex service of passengers how direction of upgrading of transport services
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Верлока, Владислав Степанович
Шаля, Ольга Геннадіївна
Zorina, O.I.
Verloka, V.S.
Shaly, O.G.
Ключові слова: якість транспортних послуг
додатковий сервіс
імідж
конкурентоспроможність
quality of transport services
additional services
image and competitiveness
Дата публікації: 2011
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зоріна, О. І. Комплексне сервісне обслуговування пасажирів як напрям підвищення якості транспортних послуг / О. І. Зоріна, В. С. Верлока, О. Г. Шаля // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2011. – № 36. – C. 263-268.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті освітлено вплив комплексного обслуговування пасажирів на якість транспортних послуг та розглянуто досвід Південної залізниці щодо розробки для пасажирів платної картки «Комплексного сервісного обслуговування», яка містить широкий асортимент послуг.
EN: In the article the influence of complex maintenance of passengers is lighted up on quality of transport services and experience of the South railway is considered in relation to development for the passengers of requiring payment card of «Complex service», which contains the wide assortment of services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9192
ISSN: 2075-4892(print); 2413-4892(online)
Розташовується у зібраннях:№ 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zorina.pdf432.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.