Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9294
Назва: Дослідження стану сервісного обслуговування пасажирів на Південній залізниці
Автори: Наумова, Олена Едуардівна
Антонова, О.І.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Наумова, О.Е. Дослідження стану сервісного обслуговування пасажирів на Південній залізниці / О. Е. Наумова, О. І. Антонова // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами сьомої наук.-практ. міжнар. конф. «Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної транспортної системи України» (30 травня - 4 червня 2011 р. с.м.т. Коктебель). – 2011. – № 34. – C. 65-66.
Короткий огляд (реферат): В умовах посилення конкуренції на ринку пасажирських перевезень особлива увага приділяється якості надання сервісних послуг, яка є важливою складовою конкурентоспроможності транспортного підприємства. Для Укрзалізниці проблема забезпечення високого рівня сервісного обслуговування в сфері пасажирських перевезень набуває особливого значення, враховуючи підготовку залізничної галузі до проведення Євро-2012.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9294
ISSN: 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумова.pdf224.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.