Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9348
Назва: Розробка конкурентної стратегії підприємства на зовнішньому ринку
Автори: Пономарьова, Тетяна Володимирівна
Дата публікації: 2011
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Пономарьова, Т. В. Розробка конкурентної стратегії підприємства на зовнішньому ринку / Т. В. Пономарьова // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами сьомої наук.-практ. міжнар. конф. «Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної транспортної системи України» (30 травня - 4 червня 2011 р. с.м.т. Коктебель). – 2011. – № 34. – C. 125-127.
Короткий огляд (реферат): Реалізація ефективної стратегії забезпечення міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних підприємств пов’язана з достатнім інформаційним забезпеченням на всіх етапах реалізації розробленої міжнародної конкурентної стратегії. Подальші дослідження щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємств варто спрямувати на детальне вивчення та розкриття сутності етапів розробки міжнародної конкурентної стратегії, а також конкретизації дій на кожному з них з метою досягнення запланованих результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9348
ISSN: 2075-4892(print); 2413-4892(online)
Розташовується у зібраннях:№ 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономарьова.pdf250.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.