Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаумова, Олена Едуардівна-
dc.contributor.authorАнтонова, Олександра Ігорівна-
dc.contributor.authorГоловань, Л.В.-
dc.contributor.authorNaumova, E.E.-
dc.contributor.authorAntonova, A.I.-
dc.contributor.authorGolovan’, L.V-
dc.date.accessioned2022-05-23T13:50:44Z-
dc.date.available2022-05-23T13:50:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаумова, О.Е. Удосконалення системи сервісного обслуговування пасажирів на Південній залізниці на підставі результатів маркетингового дослідження / О. Е. Наумова, О. І. Антонова, Л. В. Головань // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2011. – № 34. – C. 212-217.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892(print); 2413-4892(online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9373-
dc.description.abstractUA: Стаття присвячена виявленню факторів, що знижують якість обслуговування пасажирів на Південній залізниці, шляхом проведення маркетингових досліджень. Запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення системи сервісного обслуговування споживачів транспортних послуг.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article is devoted to revealing of the factors reducing quality of service of passengers on the Southern railway, by carrying out of marketing researches. The complex of actions for improvement of system of service of consumers of transport services is offered.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectсервісне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectпасажирські перевезенняuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectpassenger transportationsuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleУдосконалення системи сервісного обслуговування пасажирів на Південній залізниці на підставі результатів маркетингового дослідженняuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of system of service of passengers on the Southern railway on the basis of the results of marketing researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naumova.pdf548.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.