Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9450
Назва: Вплив ощадливого виробництва на економічну поведінку підприємств в сучасних умовах господарювання
Інші назви: Influence of lean production on the economic behavior of enterprises in modern business conditions
Автори: Каличева, Наталія Євгеніївна
Чорнобровка, Ірина Вікторівна
Kalicheva, N.E.
Chernobrovka, I.V.
Ключові слова: управління
підприємство
економічна поведінка
концепція ощадливого виробництва
виробничий процес
організація
ефективність
конкурентоспроможність
management
enterprise
economic behavior
the concept of lean manufacturing
production process
organization
efficiency
competitiveness
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Каличева, Н. Є. Вплив ощадливого виробництва на економічну поведінку підприємств в сучасних умовах господарювання / Н. Є. Каличева, І. В. Чорнобровка // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2021. – № 74. – С. 76-83.
Короткий огляд (реферат): UA: Формування економічної поведінки підприємства має закладатися в технологію процесу виробництва та ґрунтуватися на підходах підвищення ефективності його роботи в сучасних умовах господарювання. В статті зазначено, що ощадливе виробництво є одним із найбільш оптимальних та продуктивних інструментів для забезпечення стабільного розвитку підприємства через постійне зниження витрат у виробничому та управлінському процесах. Окреслено основні підходи щодо розуміння впливу концепції ощадливого виробництва на економічну поведінку підприємства. Визначено, що забезпечення ефективного розвитку підприємства є досить складним механізмом, в основу якого покладено орієнтацію на запити споживачів, які виступають повноцінними учасниками бізнес-процесів. Це призводить до зміни підходів щодо формування економічної поведінки підприємства та його конкурентоспроможності. EN: The economic system of our country is in the process of constant modification of economic conditions, which leads to constant transformations in the economy and to a change in priority in doing business, increasing contradictions between enterprises, creating new threats to their stable and efficient operation, etc. Ensuring the effective development of the enterprise and its economic behavior is influenced by many factors of technical, economic and socio-psychological impact, among which should be noted lean production. Businesses that pursue a purposeful, well-thought-out policy of full implementation of the concept of lean production should use a number of methods, tools and tools to achieve this goal, which are based on creating conditions for cost reduction, incentives and control. The essence of lean production is a change in the corporate culture of the enterprise, which is expressed in the formation of new stable trusting partnerships between all participants in the production process. There is a gradual transition from strict management of the enterprise to the formation of stable trusting partnerships between the participants in production. In the first place comes the consumer as a key person in the formation of business processes, as a customer, as a stakeholder. And the company must take into account its requirements, changing approaches to doing business in accordance with the development of scientific and technological progress and social responsibility. The introduction of lean production should be comprehensive, which is realized through the introduction of the principles of quality assurance and cost optimization in each project, each management and technological process, in the work of each employee. The company must focus on the latest production technologies, which makes it possible to obtain innovative benefits. But the main factor in ensuring the effective operation of the concept of lean production is the orientation of the consumer, so the company must have a system of relationship between the achieved targets of efficiency of the production process and the level of customer satisfaction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9450
ISSN: 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 74

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalicheva.pdf305.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.