Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9519
Назва: Концептуальні підходи до оцінки якості управління на залізничному транспорті
Інші назви: Conceptual approaches to estimation quality management on rail-freight traffics
Автори: Компанієць, Вікторія Віталіївна
Kompaniec, V.V.
Ключові слова: якість
якість управління
модель управління
психологічна модель управління
аспекти оцінки якості управління
качество
качество управления
модель управления
психологическая модель управления
аспекты оценки качества управления
quality
quality of management
case frame
psychological case frame
aspects of assessment quality management
Дата публікації: 2010
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Компанієць, В.В. Концептуальні підходи до оцінки якості управління на залізничному транспорті / В. В. Компанієць // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2010. – № 32. – С. 313-325.
Короткий огляд (реферат): UA: В статі наведено авторське визначення якості управління , яке базується не тільки на парадигмі загального менеджменту якості, а й на парадигмі духовно-морального управління, і тим самим відображує соціокультурну специфіку управління . Також визначені основні положення оцінки якості управління, які містять принципово нові аспекти оцінки, зокрема психологічну модель управління, а також відображують галузеву специфіку. RU: В статье дано авторское определение качества управления, которое базируется не только на парадигме всеобщего менеджмента качества, но и на парадигме духовно-морального управления, и тем самым отображает социокультурную специфику управления. Также определены основные положения оценки качества управления, которые содержат принципиально новые аспекты оценки, в частности психологическую модель управления, а также отображают отраслевую специфику.
EN: In the article author decision is given quality of management, which is based not only on the paradigm of universal management of quality, but also on the paradigm of spiritual-moral management, and the same displays a sotsioсulturul specific of management. Also basic positions are definite of assessment quality management, which contain of principle new aspects of, in particular psychological case frame, and also display an industry specific.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9519
ISSN: 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 32

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kompaniec.pdf384.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.