Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9697
Назва: Соціальна відповідальність як сучасна концепція бізнесу
Інші назви: Social responsibility as modern conception of business
Автори: Ворона, Олена Василівна
Vorona, E.V.
Ключові слова: соціальна відповідальність
конкурентоспроможність
соціальна конкуренція
social responsiblity
competitiveness
social competition
Дата публікації: 2010
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ворона, О. В. Соціальна відповідальність як сучасна концепція бізнесу / О. В. Ворона // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2010. - № 29. - С. 410-417.
Короткий огляд (реферат): UA: Проведено дослідження соціальної відповідальності в контексті теорії соціалізації економічних систем. Розглянуто підходи до сутності поняття «соціальна відповідальність». Встановлено позитивні наслідки реалізації соціальної відповідальності та її зв'язок з конкурентоспроможністю та ефективністю.
EN: Research of social responsibility is conducted in the context of theory of socialization of the economic systems. Approaches are considered to essence of concept «Social responsibility». The positive consequences of realization of social responsibility and its connection are certain with a competitiveness and efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9697
ISSN: 2075-4892(print); 2413-4892(online)
Розташовується у зібраннях:№ 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorona.pdf344.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.