Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9737
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГромова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-17T04:15:53Z-
dc.date.available2022-06-17T04:15:53Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГромова, О. В. Теоретичні аспекти застосування концепції сучасного маркетингу на залізничному транспорті України / О. В. Громова // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами п’ятої міжнар. наук.-практ. конф. «Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної трансопртної системи України» (1-6 червня 2009 р. смт. Коктебель). – 2009. – № 27. – С. 33.uk_UA
dc.identifier.issn2075 - 4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9737-
dc.description.abstractШирокий доступ до зовнішнього середовища приніс не стільки нові можливості, скільки нові проблеми ефективного функціонування на ринку транспортних послуг. В теперішній час стан ще погіршується й наслідками світової фінансової кризи. В умовах, що склалися, підприємства проводять активний пошук шляхів підвищення ефективності свого функціонування. Одним із напрямків рішення цього питання є застосування концепції сучасного маркетингу.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти застосування концепції сучасного маркетингу на залізничному транспорті Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:№ 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Громова.pdf209.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.