Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9737
Назва: Теоретичні аспекти застосування концепції сучасного маркетингу на залізничному транспорті України
Автори: Громова, Олена Володимирівна
Дата публікації: 2009
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Громова, О. В. Теоретичні аспекти застосування концепції сучасного маркетингу на залізничному транспорті України / О. В. Громова // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами п’ятої міжнар. наук.-практ. конф. «Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної трансопртної системи України» (1-6 червня 2009 р. смт. Коктебель). – 2009. – № 27. – С. 33.
Короткий огляд (реферат): Широкий доступ до зовнішнього середовища приніс не стільки нові можливості, скільки нові проблеми ефективного функціонування на ринку транспортних послуг. В теперішній час стан ще погіршується й наслідками світової фінансової кризи. В умовах, що склалися, підприємства проводять активний пошук шляхів підвищення ефективності свого функціонування. Одним із напрямків рішення цього питання є застосування концепції сучасного маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9737
ISSN: 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Громова.pdf209.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.