Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9799
Назва: Основи стратегії розвитку підприємства
Автори: Маковоз, Олена Володимирівна
Хижняк, А. С.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Маковоз, О. В. Основи стратегії розвитку підприємства / О. В. Маковоз, А. С. Хижняк // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами п’ятої міжнар. наук.-практ. конф. «Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної трансопртної системи України» (1-6 червня 2009 р. смт. Коктебель). – 2009. – № 27. – С. 86.
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкової економіки підприємство здійснює свою виробничо-торгівельну діяльність самостійно, але конкуренція, яка полягає в змаганні підприємств за споживача їх продукції, змушує продавця (виробника) безперервно вдосконалюватися. Підприємство, що програло в цій боротьбі, звичайно стає банкрутом, а відтак не може оплатити вартість товару, робіт і послуг, розраховуватися з бюджетом по обов'язкових платежах та платежах до позабюджетних фондів, якщо зобов'язання по платежах перевищує вартість його майна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9799
ISSN: 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маковоз.pdf212.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.