Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9806
Назва: Особливості проведення якісних досліджень з дітьми та підлітками
Автори: Антонова, О. І.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Антонова, О. І. Особливості проведення якісних досліджень з дітьми та підлітками / О. І. Антонова // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами п’ятої міжнар. наук.-практ. конф. «Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної трансопртної системи України» (1-6 червня 2009 р. смт. Коктебель). – 2009. – № 27. – С. 95.
Короткий огляд (реферат): Існує величезна кількість товарів і послуг, цільовою аудиторією яких є діти та підлітки. Але, незважаючи на це, кількість якісних маркетингових досліджень із дітьми й підлітками значно уступає кількості досліджень із дорослими. Дуже часто саме діти є «спонукальними факторами» покупки батьків. Тобто, не до кінця відомо, у яких випадках діти впливають на покупку батьків, та яка частина покупок батьків «спровокована» дітьми й т. ін. Виробники й рекламодавці не вірять у те, що від дітей можна одержати яку-небудь коштовну інформацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9806
ISSN: 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антонова.pdf200.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.