Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9953
Title: Формування процедури розподілу порожнього парку вантажних вагонів на залізничній мережі
Authors: Шандер, Олег Едуардович
Шандер, О.Э.
Shander, O.
Keywords: управління парком вантажних вагонів
залізнична мережа
план формування вантажних поїздів
математична модель
управление парком грузовых вагонов
железнодорожная сеть
план формирования грузовых поездов
математическая модель
freight car fleet management
railway network
freight train make up plan
mathematical model
Issue Date: 2014
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Шандер, О. Е. Формування процедури розподілу порожнього парку вантажних вагонів на залізничній мережі / О. Е. Шандер // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2014. - № 5. - С. 40-43.
Abstract: UA: Робота присвячена питанню розподілу і управління парком вантажних вагонів різних форм власності на залізничній мережі. Сформовано математичну модель, яка формалізує технологічний процес розподілу та управління парком вантажних вагонів операторських компаній та залізниці у вигляді оптимізаційної задачі з цільовою функцією, яка відображає сумарні експлуатаційні витрати за період планування і враховує різні тарифні складові при перевезенні. RU: Работа посвящена вопросу распределения и управления парком грузовых вагонов различных форм собственности на железнодорожной сети. Сформирована математическая модель, которая формализует технологический процесс распределения и управления парком грузовых вагонов операторских компаний и железной дороги в виде оптимизационной задачи с целевой функцией, которая отражает суммарные эксплуатационные расходы за период планирования и учитывает различные тарифные составляющие при перевозке. EN: The work is devoted to the issue of distribution and management of freight car fleet of various forms of ownership on railway network. Mathematical model which formalizes the workflow of distribution and management of freight car fleet belonging to carrier companies and railroads in the form of optimization problem with objective function has been formed. The above mentioned problem reflects total operating costs for the planning period and takes into account different tariff components during transportation.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9953
ISSN: 1681-4886
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shander.pdf149.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.