Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАгулов, Анатолій Федорович-
dc.contributor.authorПетрова, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorAgulov, Anatoly-
dc.contributor.authorIryna, Petrova-
dc.date.accessioned2022-07-13T08:34:30Z-
dc.date.available2022-07-13T08:34:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАгулов А. Ф. Зниження витрат енергоресурсів на тягу поїздів / А. Ф. Агулов, І. А. Петрова // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 147. - С. 72-77.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10043-
dc.description.abstractUA: У даній статті виконано аналіз заходів з економії енергоресурсів на тягу поїздів, наведено основні чинники, які впливають на витрату енергоресурсів у тязі поїздів і запропоновано основні напрямки робіт і пристрої для подальшого вдосконалення систем нормування, обліку та економії енергоресурсів. Проведено аналіз різних технічних рішень за значущістю для поліпшення взаємодії колеса і рейки з метою зниження опору руху та підвищення безпеки роботи системи колесо-рейка. Викладено особливості роботи пристроїв для зменшення сил взаємодії колеса з рейкою і проаналізовано їхню ефективність.uk_UA
dc.description.abstractEN: This article gives an analysis of measures to save energy for traction, are the main factors that affect the energy consumption in the deadlift trains and the basic directions of work and equipment to further improve the system of rationing, accounting, and energy savings. The analysis of the different technical solutions leading to better interaction wheel and rail in order to reduce resistance to movement and improving the safety of the wheel-rail system. Outlined the features of the device to reduce the forces of interaction between wheel and rail and analyze their effectiveness.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectенергетичний балансuk_UA
dc.subjectпитомі витратиuk_UA
dc.subjectтяга поїздівuk_UA
dc.subjectенергоресурсиuk_UA
dc.subjectколісна параuk_UA
dc.subjectгребенезмащувачuk_UA
dc.subjectопір рухуuk_UA
dc.subjectрекупераціяuk_UA
dc.subjectекономіяuk_UA
dc.subjectрежим рухуuk_UA
dc.subjectсили взаємодіїuk_UA
dc.subjectмастилоuk_UA
dc.subjectenergy balanceuk_UA
dc.subjectunit costsuk_UA
dc.subjectdraft of trainsuk_UA
dc.subjectenergyuk_UA
dc.subjectwheelsetuk_UA
dc.subjectgrebnesmazyvateluk_UA
dc.subjectresistance to movementuk_UA
dc.subjectrecoveryuk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.subjectdriving modeuk_UA
dc.subjectthe interaction force lubricationuk_UA
dc.titleЗниження витрат енергоресурсів на тягу поїздівuk_UA
dc.title.alternativeReduced costs energoresursov for tractionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 147

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Agulov.pdf392.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.