Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10529Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Даренський, Олександр Миколайович | - |
| dc.contributor.author | Бєліков, Едуард Анатолійович | - |
| dc.contributor.author | Darenskiy, A.N. | - |
| dc.contributor.author | Byelikov, E.A. | - |
| dc.date.accessioned | 2022-08-20T04:56:18Z | - |
| dc.date.available | 2022-08-20T04:56:18Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Даренський О. М. Аналіз просторової жорсткості скріплення типу КППТ-7 / О. М. Даренський, Е. А. Бєліков // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 77-ї Міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». - 2015. - Вип. 151(2). - С. 185. | uk_UA |
| dc.identifier.issn | 1994-7852 (print); 2413-3795 (online) | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10529 | - |
| dc.description.abstract | Промислові залізниці мають осьові навантаження (до 500-600 кН). З аналізу елементів і конструкцій верхньої будови колії проблемним є вузли прикріплення рейок до залізобетонних шпал. На цей час проміжним скріпленням в таких умовах є скріплення КБ, яке має суттєві недоліки. Аналіз даних про дослідну експлуатацію перспективних проміжних скріплень для залізобетонних шпал в умовах магістральних залізниць показав, що для умов промислового транспорту перспективним є проміжне скріплення типів КППТ-7 та КППТ-17. | - |
| dc.publisher | Українська державна академія залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Аналіз просторової жорсткості скріплення типу КППТ-7 | uk_UA |
| dc.title.alternative | Analysis of spatial inflexibility of cleating as КППТ- 7 | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Випуск 151. Т. 2 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Darenskiy.pdf | 452.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.