Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10529
Назва: Аналіз просторової жорсткості скріплення типу КППТ-7
Інші назви: Analysis of spatial inflexibility of cleating as КППТ- 7
Автори: Даренський, Олександр Миколайович
Бєліков, Едуард Анатолійович
Darenskiy, A.N.
Byelikov, E.A.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Даренський О. М. Аналіз просторової жорсткості скріплення типу КППТ-7 / О. М. Даренський, Е. А. Бєліков // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 77-ї Міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». - 2015. - Вип. 151(2). - С. 185.
Короткий огляд (реферат): Промислові залізниці мають осьові навантаження (до 500-600 кН). З аналізу елементів і конструкцій верхньої будови колії проблемним є вузли прикріплення рейок до залізобетонних шпал. На цей час проміжним скріпленням в таких умовах є скріплення КБ, яке має суттєві недоліки. Аналіз даних про дослідну експлуатацію перспективних проміжних скріплень для залізобетонних шпал в умовах магістральних залізниць показав, що для умов промислового транспорту перспективним є проміжне скріплення типів КППТ-7 та КППТ-17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10529
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 151. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Darenskiy.pdf452.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.