Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10624| Назва: | Особливості моделювання тягового електропривода постійного струму з урахуванням зміни індуктивності обмотки збудження ТЕД постійного струму |
| Інші назви: | Features of design of hauling traction electric engine of direct current taking into account the change of inductance of puttee of excitation of TED direct current |
| Автори: | Гусевський, Юрій Ілліч Одєгов, Микола Миколайович Gusevskiy, U.I. Odegov, M.M. |
| Дата публікації: | 2013 |
| Видавництво: | Українська державна академія залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Гусевський Ю. І. Особливості моделювання тягового електропривода постійного струму з урахуванням зміни індуктивності обмотки збудження ТЕД постійного струму / Ю.І. Гусевський, М.М. Одєгов // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 75-ї міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». - 2013. - Вип. 136. - С. 335-336. |
| Короткий огляд (реферат): | В даний час на залізницях України експлуатуються придбані електропоїзди з реостатно-контакторною системою пуску ТЕД. Для підвищення надійності і ефективності роботи систем електропоїздів їх конструкція постійно удосконалювалася. На електропоїздах застосовані більш потужні ТЕД, вдосконалені силові контактори, упроваджена система рекуперативно-реостатного гальмування, розроблені нові перетворювачі для живлення ланцюгів власних потреб. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10624 |
| ISSN: | 1994-7852 (print); 2413-3795 (online) |
| Розташовується у зібраннях: | Випуск 136 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Gusevskiy.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.