Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1072
Назва: Вплив пустотних включень на напружено-деформований та граничний стан сталебетонних плит
Інші назви: The influence of hollow integration on strain-stress and maximumpermissible state of steel-concrete slabs
Автори: Лобяк, Олексій Вікторович
Головко, Денис Валерійович
Lobiak, А.
Golovko, D.
Ключові слова: бетон
сталь
плити перекриття
сталебетон
анкерні упори
пустотоутворювач
сoncrete
steel
floor slabs
steel-concrete
anchor elements
blockout
Дата публікації: 2015
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Лобяк, О. В. Вплив пустотних включень на напружено-деформований та граничний стан сталебетонних плит / О. В. Лобяк, Д. В. Головко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 151(2). - С. 62-68.
Короткий огляд (реферат): UA: Представлені результати експериментальних досліджень сталебетонних пустотних плит перекриття. З урахуванням попередніх розрахунків визначена раціональна геометрична форма і місце розташування пустотоутворювачів. Виконані фізико-механічні дослідження матеріалів, описана технологія виготовлення зразків. На підставі отриманих даних побудовані графіки залежностей деформацій від навантаження для бетону і сталі. Визначена залежність зміни прогинів від навантаження. Виявлені найбільш несприятливі зони розташування анкерних упорів. Підтверджено припущення про виключення з роботи конструкції секторів з вставками пустотоутворювачів.
EN: The results of experimental research of steel-concrete hollow core slabs are demonstrated. Taking into account the preliminary calculations the rational geometric shape and the location of the block outs are estimated. The physical and mechanical testing of materials are accomplished, manufacturing techniques of the samples are described. On the grounds of the received data the load-strain diagram of concrete and steel are plotted. The change dependency of the load-deflection is estimated. The most unfavorable zones of the expanding dowel position are defined. The assumption about the cutoff of the construction of the blockout sectors is confirmed. The results obtained in the process of the experiment show that the proposed models of steel-concrete slabs with cavities retain the bearing capacity in comparison with their solid countertypes and in such case can reduce its own weight of the construction by 14-24%.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1072
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 151. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lobiak.pdf540.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.