Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10795
Назва: Обґрунтування доцільності оптимізації та комп’ютерне моделювання міцності кузову напіввагону з використанням у якості несучих елементів конструкції круглих труб
Інші назви: Justification of expediency of optimization and compeering modeling of strength of body bearing construction of open-top wagon using round pipes as their supporting structures
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Lovskaya, A. A.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Обґрунтування доцільності оптимізації та комп’ютерне моделювання міцності кузову напіввагону з використанням у якості несучих елементів конструкції круглих труб / А. О. Ловська // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту : тези доповідей 77-ї Міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». – Вип. 151 (1). – С. 64.
Короткий огляд (реферат): Відомо, що одним з найбільш затребуваних типів вагонів в експлуатації є універсальні напіввагони. Тому з метою підвищення ефективності їх експлуатації необхідним є розробка нових удосконалених несучих конструкцій кузовів з покращеними техніко-економічними показниками. Актуальним технічним рішенням в цьому напрямку є застосування в якості несучих елементів кузовів круглих труб, які дозволяють значно зменшити масу тари при забезпеченні необхідної міцності конструкції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10795
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 151. Т. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovskaya.pdf537.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.