Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10825
Назва: Роль екологічного менеджменту у формуванні конкурентоспроможності продукції (послуг)
Інші назви: The role of environmental management in shaping the competitiveness of products (services)
Автори: Путятіна, Лариса Іванівна
Putyatina, L. I.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Путятіна Л. Ы. Роль екологічного менеджменту у формуванні конкурентоспроможності продукції (послуг) / Л. І. Путятіна // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту : тези доповідей 77-ї Міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». – Вип. 151 (1). – С. 86.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку людства експорт країн, які проводять екологічну політику, має тенденцію до зростання й не в останню чергу завдяки збільшенню частки екологічно чистих товарів і послуг. Ось чому екологічний чинник стає одним із визначальних у формуванні міжнародної конкурентоспроможності країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10825
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 151. Т. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Putyatina.pdf572.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.